9. juli 2008

Farvel k750i, velkommen c702i!

I dag er det både en trist og en glad dag. Jeg må si farvel til gamle mobilen min. Den har tjent meg trofast i omtrent 3 år, men har sagt takk for seg (den fungerer fortsatt, men det er en del problemer med den). Det blir derfor trist å måtte legge den ned i skuffa sammens med T68i som nå har liggi der i 3 år. Men samtidig så er det en glad dag i og med at min nye c702i kom i posten i dag. Håper den varer hvertfall like lenge som den gamle.

Dagens bibelvers:

"For se, jeg skaper en ny himmel og en ny jord. Og de første ting skal ikke minnes, ingen skal mer komme dem i hu." Jes 65,17

5 kommentarer:

Sigrid Marie sa...

Gratulerer ;)

Erlend sa...

Gratulerer! Dette er jo virkeli en stor anledning for en nøysom kar som deg. Må forresten beklage at vi var så begesitra for kommentarfunksjon, men har kommentert så lite. Men jeg er faktisk ganske imponert over inlegga dine, de er faktisk både velskrevne og morsomme. God adspredelse i en ellers litt kjedeli sommerferie.

Kristoffer Stige sa...

Tusen takk for det. Jeg ser på telefonen som ei langsiktig investering. Den skal være både støv og vanntett i tillegg til å tåle litt hard behandling. Så jeg satser på at den varer mange nok år til at det "lønner seg".

Ingrid Aukan sa...

jeg må si meg enig med erlend. skuffet over min egen manglende kommentarevne og -vilje. håper du kn tilgi meg.

og, selvfølgelig: gratulerer. overrasket over at det ble nok en telefon med joystick, men vi får vel se om denne duger. :D

Kristoffer Stige sa...

Du ser nok litt feil på bilde Ingrid, for det er ingen "moropinne" der.